sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Päivä paistaa risukasaankin

Jaiks. Oon ihan täpinöissään! Pääsin kouluun! Musta tulee isona sairaanhoitaja! Oon niin innoissaan varsinkin tulevasta opiskelusta (hullu!) ja jopa kaikista tenteistä ja tehtävistä. Joo, epäilemättä innostus tulee laantumaan, mutta motivaatio on kohdillaan ainakin tähän alkuun! Yritän myös olla vaatimatta itseltä liikoja opiskeluun ja esimerkiksi aikatauluihin liittyen, koska kiire on kuitenkin melko tehokas motivaation tappaja. Täpinöitten lisäksi tuntuu muutenkin, että elämä rullaa taas mallillaan.

Oon niin mielissään nyt tästä blogistakin. Jotenkin energiaa ja kirjoitusintoa riittää taas vaikka muille jakaa! Aikaa ei ehkä vaan samoissa määrin... Tästä on ehtinyt kuluvien kuukausien aikana kehittyä mulle jo oikein rakas harrastus, jota voin onneksi jatkaa niin pitkään kuin itse haluan. Muutenkin mahtava harrastaa täysin omilla ehdoilla: pitää taukoa, jos siltä tuntuu ja kirjoittaa enemmän, kun on sellainen fiilis.

Oon innostunut myös Oriflamesta, ja sen edustajuudesta, ihan täysillä! Aikaisemmin en jaksanut tuotteita juuri yrittääkään myydä, mutta nyt pyrin tutustumaan niihin itse monipuolisesti ja suosittelen jo kohta varmaan vastaantulijoillekin.Mutta ihan rehellisesti voin sanoa, että mun mielestä nuo tuotteet on pääosin tosi hyviä! Ja ainakin mun budjetille hinnatkin on ihan sopivia. Mitä muuta voi toivoa?

Kääks. Lisäksi alan tosissaan rakastaa tätä ikuisuusprojektia nimeltä koti <3 Varsinkin näin joulun lähestyessä on aivan mahtava koristella kotia ja siivota nurkkia joulun viettoon. Valitettavasti mun kaksi pientä terroristiä vaan ei oo tässä suureksi avuksi! Eli tässäkin innostusta latistaa eniten ajanpuute. Ja rahan myöskin.

Tottakai innostusta aiheuttaa myös nuo kaksi pientä ipanaa, jotka on useimmiten mitä mainiointa seuraa, mutta nuo edellä mainitut on kuitenkin pitkästä aikaa sellaisia täysin mun omia juttuja, joita voin touhuta olemalla Mari, enkä äiti! Kyllä se vaan auttaa jaksamaan, kun saa keskittyä välillä myös johonkin omaan!

Voin kertoa, että nyt elämä hymyilee, kuten meidän kuopus:


Iloista sunnuntaita jokaiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti