torstai 17. heinäkuuta 2014

Minä olen Minä

Niin, nyt vasta tuntuu, että oon sen oikeesti tajunnut: en ookkaan pelkkä äiti, vaan myös minä itse!

Varmaan kadotin itteni jo esikoisen synnyttyä tai viimeistään nyt kuopuksen aikaan. Kuopuksen syntymästä ensimmäiset kahdeksan kuukautta en tehnyt yhtään mitään! Valehtelematta omaa itseeni varten oon jättänyt pienen miehen hoitoon ehkä 5 kertaa. Siis ensimmäisen kahdeksan kuukauden aikana. Kävin pari kertaa leffassa ja kerran kaverin luona. Olikohan noita muita edes..? Meininki on ollut, että mihin hyvänsä meen tai mitä teen, niin vähintään toinen lapsi kulkee aina mukana. Sinänsä ihan ok, että parhaiten viihdynkin lapsieni seurassa, mutta haloo silti!

Nyt viimeisen kuukauden-kahden aikana oon huomannut itsekin itsessä ihan selvän muutoksen. Oon kulkenut ripsien laitossa keskimäärin parin viikon välein, oon käynyt ravintolassa ystävien kans ja pojat oli jopa yökylässä! Ja yllätys: mulla on paljon parempi olo.

Sekin vielä, etten oo ostanut itselleni esimerkiksi vaatteita juuri lainkaan varmaan sen jälkeen, kun aloin odottaa esikoista! Nyt menin katteleen H&M:n nettisivuilta lapsille syysvaatetta ja hups, laitoinki tulemaan tilauksen, jossa lähes satasella vaatetta MULLE.

Lopetin esikoisen synnyttyä myös hiusten värjäämisen ja meikkaamisen lähes kokonaan. Vaivuin kai johonki kotiäitiavovaimo-rooliin, jossa voi näyttää miltä tahansa. Tykkäähän se oma perhe musta joka tapauksessa. Nyt mulla on oma operaatio red head, joka alkaa olla jo hyvällä mallilla! Kuvaa siitä seuraavan värjäyksen jälkeen! Lisäks oon nyt rakastunut noihin ripsipidennyksiin. Ja taas: paljon parempi olo, kun näytän siltä, että välitän myös omasta itsestä!


Pahinta on, että oon päästäny oman kropan ihan kamalaan kuntoon ja painon nouseen taivaisiin. Nyt onkin vuorossa kuntokuuri ja elokuussa se alkaa! Aion kiinnittää pitkästä aikaa huomiota siihen, mitä syön ja milloin! Myös liikunnan harrastaminen on vihdoin ehdotonta.

Tuntuu, kuin oisin noussut jostain suosta. Oon hukannut ihan liiaksi aikaa välittämällä vain muista, nyt on vihdoin myös mun oma vuoro! Enkä missään nimessä usko, että on lapsilta pois, että äiti välittää myös itsestä! Päinvastoin!
 Päivän asu toissa päivältä:
tunika:kirppislöytö n.3 vuotta sitten
legginsit: Onlyn mallistoa, Zalandolta. Love it <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti