perjantai 9. toukokuuta 2014

Kirpparilöytöjä

Eilen kävin pitkästä aikaa kirppiksellä! Käyn useimmiten äitin kanssa, koska mulla on aina myös tuo tuholaiskaksikko mukana, niin eipähän tarvi yksin niitä sitten vahtia. Täytyy sanoa, että harvinaisen huono reissu oli. Tyhjin käsin en oo ikinä kirppikseltä lähteny, mutta nyt mukaan tarttu harvinaisen vähän.

Vauvan vaatteet ja kirjat on mun vakkarilöytöjä. Lisäksi tietty esikoiselle muutama lelu.


 Vasemmalla ihana Maxomorran autoyökkis, joka saakin mennä suoraan pesusta käyttöön! Oikealla Moomin-yökkis (yllättävä valinta muumifanille äitille ;D), joka jää vielä odottamaan pikkuisen kasvamista.

 Ihana taulu odottaa pääsyä vauvan tulevaan huoneeseen. Kohta kohta!!! <3
Ja niin mun näköinen purnukka! Luonnossa vaaleamman sininen. Ja teksti sanoo: "If it fits in a toaster. I can cook it!" Kuvaa niin hyvin mun ruuanlaittotaitoja :D Oon ettinytkin maissinaksuille sopivaa peltipurnukkaa. Tarkoitus oli ostaa joku muumipurkki, mutta naksut päätyi nyt tuonne!


Käyn täällä Oulussa useimmiten Paljekirppiksellä, mutta myös Järkikirppis on kiva. Oulussa ei vaan oo vielä sitä tarpeeksi kivaa kirppistä, joka odottaa mun perustamista, kuten pähkäilin täällä: http://einiinhallittukaaos.blogspot.fi/2014/05/ei-enaa-niin-nuori.html ! 
Mielenkiintoista ois kyllä nähdä myös muiden paikkakuntien kirppareita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti